Edukacija & Treninzi

Top 5 edukacija

  • Komunikacija

  • Najveću distancu među ljudima, figurativno rečeno, ne čini daljina. Nju čini loša komunikacija. Vještine uspješne komunikacije su one koje premošćuju tu distancu. Bez tih vještina teško je ostvariti poslovni odnos i djelovati u skladu s poslovnim bontonom. Bilo da se radi o timskoj komunikaciji, vođenju sastanaka, prezentiranju, nastupima ili općenito govorništvu, naš tim je tu kako bi komunikaciju učinio jednim od Vaših najjačih oruđa.



    „Komunikacija je vještina koja se uči. Kao upravljanje biciklom ili tipkanje. Onaj tko je voljan raditi na njoj, vrlo brzo može poboljšati svaki segment svog života.“


    -Brian Tracy

  • Prodaja

  • U procesu prodaje naglasak je na interesu koji se budi u klijentu i na odnosu koji se gradi, a gotovo kao prirodan rezultat dolazi i finalna prodaja. U temeljima prodaje nalaze se znanja o verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji te tipični prodajni koraci. S druge strane, napredna prodaja uključuje višu razinu komunikacije i bolje tumačenje emocija te motivacije kupaca. Kako odraditi uspješan telefonski ili prezentacijski proces prodaje? Kako stvoriti učinkovit prodajni tim i kako stvarno voditi brigu o klijentima? Offingov tim zna i s nestrpljenjem čeka priliku da, kroz svoje treninge, i Vas o tome educira.



    „Ljudi ne kupuju proizvode i usluge. Oni kupuju odnose, priče i čaroliju.“


    -Seth Godin

  • Rješavanje konflikta

  • Sukob i napetost snažno se odražavaju na poslovnu atmosferu i uspjeh. I koliko god imali najbolje namjere sa svoje strane, nekada se ne može utjecati na samu konfliktnost pojedinca pred nama. No situacija nikako nije bezizlazna. Naš tim može Vas educirati o vještinama uspješnog rada s konfliktnim klijentima i rješavanjem prigovora i reklamacija.



    „Mir ne podrazumijeva nepostojanje konflikta, on podrazumijeva da se znamo nositi s njim.“


    -Mahatma Gandhi

  • Kvaliteta servisa – treninzi

  • Koliko su klijenti zadovoljni, a djelatnici ljubazni? I kako se gradi dobar odnos među njima? Odgovori nam proizlaze iz kvalitete usluge. Ako nju ne mjerimo i ne podižemo, nikada nećemo moći „kupiti“ osmijeh ili prodati više. Naši treninzi, u ovom segmentu, odnose se upravo na ta mjerenja i razvijanje mehanizama kojima se podiže etičnost i produktivnost djelatnika.



    „Kvaliteta nikada nije slučajnost; ona je rezultat visokih ciljeva, iskrenog nastojanja, pametnog usmjeravanja i vješte provedbe; ona znači mudar izbor među mnogim mogućnostima“


    – William Adelbert Foster

  • Timski rad – “Team building”

  • Kroz team building stvara se jači tim i povećava se njegova kohezija. Pojedinci postaju kreativniji i motiviraniji, a suradnjom se podiže i odgovornost svakog od njih. Uče se „paziti“ jedni na druge i međusobno uvažavati. Isto tako, na uspješniji način mogu dati i primiti feedback. Naše radionice su kreativne i poticajne, a rezultati se vide neposredno.



    „Tim je grupa individualca koji podupiru jedni druge.“


    – Jeffrey Benjamin

[]
1 Step 1
Vi ste:
Možemo vas nazvati na:your full name
Vaša poruka nama:more
0 /
Previous
Next

Kreirajte svoj uspjeh!